Karbonová kola:
Dvoudílná, střední část Mg-slitina, vnější „límec“ karbonový kompozit, úspora hmotnosti oproti „celohořčíkovému“ provedení 4,5 – 5 kg na jednom kole pro 18“, resp. 20“ kolo. Celková hmotnost 6,3 a 7,9 kg
Náhrada Al za „PET“
Nahradí lehčí kola ze sklolaminátu firmy Fraunhofer-Gesellschaft klasické hliníkové disky? Jejich největší výhodou je bezesporu poměr CENA / HMOTNOST. Především hmotnostně by se tato kola dostala téměř na úroveň výše uvedených karbonových kol. Ty ale představují brutální zásah do peněženky obyčejného smrtelníka… Možná se dočkáme doby, kdy budeme měnit zastaralé hliníky za plasťáky (jako v současnosti špaletová okna za okna plastová :-)
Výroba kol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |